zaterdag 17 januari 2015

Lalylala en andere dingen

Hij was al weer even klaar mijn lalylala pop, vos Fibi naar het patroon van Lydia Tresselt.




Ik vond hem erg leuk om te maken, dus er zullen nog wel meer Lalylala's volgen in de toekomst.

Ook kocht ik vorige week deze twee handwerk/haak tijdschriften van Mollie Makes en Simply Haken
Er staan een hoop mooie dingen in!


Mijn volgende projectje is een baby of zomer deken die ik tegen kwam op de blog van 'T Bezige Bijtje.



De bloemen zijn vrolijk gekleurde hexagons. Ook deze deken haak ik met Stylecraft, dit garen haakt heerlijk en is lekker zacht.
De bloemen zijn best even werk, vanwege alle verschillende kleuren.
Ik heb als doel ongeveer 1 bloem per dag te haken, dan heb ik hem over een paar weekjes af. 


Ondertussen ben ik al weer stiekem aan het kijken wat mijn volgende projecten worden.


~ Marie-Louise ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten